Paintball to gra zespołowa, polegająca na prowadzeniu pozornej walki z wykorzystaniem urządzeń zbliżonych kształtem i działaniem do broni pneumatycznej. Za pomocą sprężonego powietrza wyrzucają one kulki z farbą na bazie żelatyny spożywczej. Paintball to świetna propozycja na wieczory kawalerskie, albo pracowniczy wyjazd integracyjny.
Cennik pakietów
Pakiet 200 | Pakiet 500 | Pakiet 1000 |
---|---|---|
60,00 PLN | 100,00 PLN | 150,00 PLN |
marker z butlą HP mundur maska rękawiczki brak limitu doładowań butli HP max czas gry 1,5 h |
marker z butlą HP mundur maska rękawiczki brak limitu doładowań butli HP max czas gry 3 h |
marker z butlą HP mundur maska rękawiczki brak limitu doładowań butli HP max czas gry 4 h |
Możliwość negocjacji cen pakietów przy większej ilości osób. Promocje dla szkół!!!
Dodatkowa usługa cateringowa
- ognisko – 100zł
ułożenie stosu, podpałka, zapas suchego drewna, metalowe kijki na kiełbaski - ognisko z kiełbaskami – 35 zł /osoba
kiełbasa do samodzielnego pieczenia, pieczywo, ogórki, ketchup, napoje, jednorazówki - grill – 75 zł / osoba / min. 10 osób/
zestaw na osobę: 2 x kiełbasa,2 x karkówka, boczek, kaszanka, kiszka ziemniaczana, warzywa, pieczywo, ogórki, ketchup, napoje, jednorazówki/
Zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu 509 637 430
Regulamin Gry Paintballowej
- W grze mogą brać udział osoby pełnoletnie oraz osoby poniżej 18 roku życia za pisemną zgodą rodziców/opiekunów prawnych.
- Nie dopuszcza się do gry osób pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Każdy z uczestników gry musi przejść niezbędne przeszkolenie w zakresie zasad gry i obsługi markera paintball-owego, oraz zaznajomienie się z regulaminem.
- Strzelanie może odbywać się tylko i wyłącznie na polu do gry, gdzie marker może pozostać w pozycji odbezpieczonej.
- Przebywając w strefie bezpiecznej, poza polem gry marker musi być zabezpieczony przed przypadkowym strzałem oraz lufą skierowany w dól.
- Strzelanie do przedmiotów, zwierząt lub osób nie biorących udziału w grze jest zabronione.
- Przebywając na polu gry zawodnicy są bezwzględnie zobowiązani do noszenia masek ochronnych, które mogą zostać zdjęte tylko poza polem, w wyznaczonym bezpiecznym miejscu.
- Gra powinna zostać natychmiast przerwana w przypadku zauważenia na polu osoby postronnej lub osoby ze zdjętą maską.
- Minimalna odległość z której wolno oddać strzał do gracza wynosi 6 metrów. Zmiany w tym punkcie mogą wprowadzić gracze na własną odpowiedzialność i tylko za zgodą wszystkich uczestników gry.
- Zabronione jest strzelanie używanymi kulkami, kulkami znalezionymi, zabrudzonymi, mokrymi czy też niewiadomego pochodzenia.
- Na polu rozgrywki obowiązuje zakaz fizycznego kontaktu pomiędzy graczami.
- Obowiązuje całkowity zakaz odkręcania śrubek i innych elementów markera.
- W przypadku stwierdzenia niesprawności sprzętu, wyczerpania gazu czy też wystrzelania całej amunicji zawodnik opuszcza pole gry i udaje się do wyznaczonego wcześniej miejsca.
- Nawet przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa gra w paintball jest nieodłącznie związana z ryzykiem wystąpienia drobnych urazów między innymi takich jak siniaki czy obtarcia, powstających w wyniku trafienia kulką.
- Odpowiedzialność za szkody, utratę zdrowia lub życia użytkownika markera paintball-owego lub osób trzecich, wynikłych na skutek niezachowania bezpieczeństwa, nieprawidłowego, niewłaściwego użytkowania markera lub niewłaściwego poruszania się po placu gry spoczywa na grających.
Zasady gry
- Minimalna odległość z której można oddać strzał do gracza wynosi 6 metrów.
- Wyeliminowanie zawodnika z gry przebiega na podstawie trafienia go, bądź jego markera kulką, własnej jego decyzji o wyłączeniu z gry, która raz podjęta jest nieodwracalna oraz braku kulek. Odpryski od krzaków, osłon itp. nie są uwzględniane.
- Gracz wyeliminowany z gry nie zdejmuje maski. Podnosi wyprostowaną rękę w górę, opuszcza lufę markera do ziemi i w ten sposób możliwie najkrótszą drogą opuszcza pole gry.
- Zawodnik wyeliminowany z gry opuszcza pole do wyznaczonej bezpiecznej strefy.
- Osoby nie biorące udziału w grze (obserwatorzy) swoim zachowaniem nie powinny wpływać na jej przebieg.
- Gra rozpoczyna się na wcześniej ustalony sygnał po uprzednim upewnieniu się o gotowości do gry oraz odbezpieczeniu markerów.
- Gra kończy się na wcześniej ustalony sygnał po którym zabezpiecza się markery.
- Jeśli gracz niosący flagę zostaje trafiony pozostawia ją w tym samym miejscu.
- Flagi muszą być usytuowane w widocznym miejscu.
- Zmiany zasad gry mogą wprowadzić gracze na własną odpowiedzialność i tylko pod warunkiem, że wszyscy uczestnicy gry wyrażą zgodę.